måndag, oktober 30, 2006

hurra! not

"Vanliga symtom som skiljer influensa från en vanlig förkylning är plötslig hög feber, torrhosta, muskelvärk, matleda, huvudvärk och allmän sjukdomskänsla"


jahaja, gött mos! då har man väl nån vecka till att se fram emot av hostande, huvudvärk och nacksmärtor.

Och så kom det den här helgen också...

Skoljobbarhelg, Jannicapåhälsningshelg, Festplanshelg, Filmtittarhelg...

missade en del skoljobb, orkade släpa mig på en promenad med Jannica...

Hade inte planerat att ha fest... men jag kände mig lite bättre, och så satt Jannica här och styrde upp en fest, så då tänkte ja att om hon är arrangör så kanske det funkar ändå.

folket kom men Jannica blev dålig, så hon kom inte... :(

blev väl en sisådär fest, karaoke på projektor är iofs aldrig fel, men ändå.

Å nån film han jag väl med på projjen på söndag... i takt med mitt hostande

och jag har redovisning idag, och en massa att göra hela veckan.. men får se hur det går med den saken...

Inga kommentarer: