måndag, september 24, 2007

Mitt nya hem

Jag har varit väldigt dålig på att blogga på sista tiden... hade tänkt att jag skulle göra en "mitt nya hem" ganska så fort efter nollningen, och innan jag bloggade om något annat... men så drog det ut på tiden eftersom jag inte fick några bra bilder när jag varit ute å försökt fota visby och få det att se bra ut... Inte för att visby inte ser bra ut, det gör det nästan precis överallt... men mest för att jag inte lyckats fånga nån känsla i bilderna, iaf inte den känsla jag velat ha. å så är det ju en massa nytt med nya kameran, å inget blir som jag vill ha det. måste jaga tag i en modell nån dag, så jag har nått att fota annat än arketektur.

Jaja, här kommer några av de halvdanna bilder jag lyckats få iaf.

Nya kårhuset


Skolans "bakgård" almedalsparken


Där borta ligger resten av Sverige


En mycket trevlig stig. kommer besökas ofta

Utsikt


Ringmuren



Efter nollningen har det hunnits med 2 husfester också... men nu skriver Johan att han vill lira TVspel.. så det får det bloggas om en annan gång... eller så får folk nöja sig med albumen på Facebook helt enkelt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart godkänt för din fina blog! Jag somnade inte..=)