söndag, oktober 28, 2007

en söndag

här trodde man att man skulle få sitta å va bakis.. men icke...
blev en loppisrunda med Ickis, Fanny å Malin idag istället.. mycket najjs.

iofs blev det inte så mycket loppis ändå, då vi efter katthemmet inte hittade loppis nr.2 och loppis nr.3 hade stängt... men vi avslutade det hela med lite impulsshopping på Rusta istället. Så nu har jag ett par enormt snygga strumpor måste jag säga...

dumma loppis till att vara stängt!

Malin blev för trött för att gå

Ickis hittade riktigt snygga mössor

Och jag riktigt snygga strumpor =) med öron å allt..




Å såhär ser min fåtölj ut förresten



3 kommentarer:

reb sa...

strumpor som får en att flyga också! det var inte dåligt! //rebekah

Anonym sa...

det var de sötaste fötter jag någonsin sett. Hoppas att de små griseknoarna värmer också. mor

Kat. sa...

vansinnigt attraktiva strumpor!