lördag, mars 08, 2008

Några dagar senare

och inte mycket har hänt i davids liv. Därav inget bloggande.

Det händer inte så mycket när man är förkyld förutom nysningar, förkylningsgodis, film å hosta... typ.

Det går iaf frammåt med filmprojektet, även om det går långsamt för mig, det är ju det som är så bra med grupparbete lixom.

Såg The Fontain igår, den var... annorlunda. tänker ju inte berätta så mycket så jag sabbar för er som inte sett den men vill se den. men personligen tyckte jag iaf att den var lite för öppen... för att förstå vad som egentligen hände, var man tvungen att klura ut en hel del för sig själv, vilket i många filmer är bra, och kul för det skapar diskussioner.. men det var lite för öppet här känns det som.

så nu har jag nog sagt för mycket ändå :P


Missade herrsittningen igår, dumma dumma förkylning. missar Loke idag, dumma dumma förkylning...

men nästa helg är det 95årskalas här på fältis, å det vore ju dumt om jag missade, för då blir det ju bara 71årskalas, å det är inte lika skoj :P

well well, åter till nysandet, hostandet å scrubs tror jag.

Inga kommentarer: