torsdag, april 23, 2009

Snickaren

Jag å Leo har saknat nån stans att sitta.. förutom i sofforna. efter att ha letat bord på diverse loppis utan direkt framgång så var det läge att ta tag i saken...

I förrgår gick Jag, Leo å Calle till ByggMAX å köpte bräder, sen snickrade jag en timme lite drygt och resultatet blev detta


Helt klart nöjd med bygget, och idag tog jag tag i del två i det hela...

Efter lite täljande på rätt ställen, sandpapprande och betsande ser nu bordet ut såhär




Å nu ska det bara torka, så kan man nog äta frukost på det imorrn =)

6 kommentarer:

Annie sa...

Det blev ju riktigt fint må jag säga!

and3rs. sa...

Och vem hjälpe indirekt till?

D.Skoog sa...

Jag fick Bets, sandpapper å en pensel av Anders =) TACK

Skoog sa...

De blev ju kanon snyggt! Nu ska jag också ta tag i mitt bordsbyggande. Var å högg lite björk i fredags iaf..

Jannica sa...

Det blev ju SJUKT snyggt! Good work!

Kat. sa...

Åh, handy man alltså! Mkt imponerande :)