tisdag, januari 02, 2007

Dagens citat.

1. "Det värsta etikettbrottet? – Folk som är tråkigt bittra och gnälliga. Bitterhet kan vara underhållande om det kombineras med självdistans. Fattas det blir det outhärdligt." //Sofia Larsson

Jag måste jobba på att framföra min självdistans lite bättre kanske...

2. "Fråga: Hej! Jag är en kille på 20 år och har bara haft ett förhållande tidigare. När jag träffar tjejer så tycker de att jag är snäll och det slutar med att vi blir bra kompisar, trots att jag känner mer. Nyligen träffade jag en helt underbar tjej, men nu verkar hon också bara vilja vara kompis. Det sårar mig oerhört mycket då jag aldrig öppnat mig för en tjej som jag gjort nu. Hur ska jag bete mig? Ska jag sluta vara snäll? Jag trodde tjejer uppskattade att killen var snäll och omtänksam..." //Bad boy?! (@ Aftonbladet)

Statistiskt sett så går det bättre för honom än för mig...

3. "Enligt studien, som utförts av glasögonföretaget buySpecs4Less.co.uk, tittar varje brittisk man i snitt på åtta kvinnor om dagen. Varje enskild kvinna föräras två minuters intensivt fluktande" //Forskarna

Jag måste nog flytta till en mer central del av... vilken stad som helst. det är inte alla dagar man hittar 8 stycken häromkring...

Inga kommentarer: