lördag, juli 07, 2007

Nära nu

Idag har mor & far varit här och hjälpt till med det förberedande inför flytt.. så nu får jag bara använda 2 skåp i köket, 2 glas, 2 tallrikar osv... jag lever med andra ord i en lägenhet där mer än hälften inte ska röras då det är städat... Min säng är utflyttad till "vardagsrummet" och jag bor i kartonger.

och... på måndag kommer beskedet :S
beskedet om man tatt sig in på Gotland eller inte... borde nog gå bra... annars vet jag inte vad jag gör... det jobbiga i nuläget är att gotlandshem... -nötter- har bestämt sig att ha semesterveckor de 2 kommande veckorna, detta innebär att de inte lägger ut nya lägenheter för intresseanmälan på 2 veckor... vilket i sin tur innebär att jag inte kan söka någon... vilket innebär att.... när jag ska ur den här lägenheten... har jag ingen lägenhet att åka till... DOH!

Får väl ringa till dem på måndag efter beskedet kommit, och gråta lite och säga att de ska ge mig en lägenhet ändå... nån lär ju jobba... annars blir det Svalla i nån vecka tills det rett ut sig... orka flytta 2 ggr!

---

Jag har fått The Darkness också! mycket bra svenskproducerat spel... så nu vandrar jag runt i en svart skinnrock och äter hjärtan med tentakler från axlarna... moahahaha

Inga kommentarer: