fredag, mars 27, 2009

På tåget till götet

Sitter just nu på tåget till göteborg och testar att blogga från mobilen. Har för mig att det ska finnas nån sorts mms-tjänst för det egentligen, men hittar inte den nu, så jag testas möjligheterna med opera mini. Vilket faktiskt verkar som en bra mobil webbläsare :)

veckan som gått, har gått jäkligt snabbt, och nu är det bara en vecka kvar i norge. Känns både bra och dåligt. Eller kanske inte dåligt på så sätt men. Ska bli gött att komma till sin egen lägenhet, och umgås med sina vänner, men det är lite trisst att jag inte fått något jobb än måste jag säga. Ska söka några till nu på söndag. Och så är det ju trisst att i denna stund så sitter emma på båten bort från ön, för sista gången som bosatt gotläning...

Men men, om en vecka ska jag, döle och kanske katrin på en dagsvandring i de värmländska skogarna, det ska bli skoj :) och sen blir det kanske linköping, och sen gotland för min del. Å upsala under påsk då förstås:)

nu hoppas jag bara att vädret i göteborg inte är som i värmland idag. Med sidledes snöande...

Känns för övrigt jäkligt nödvändigt att åka till karlstad och stiga på tåget, när det 26min senare stannar i edsvalla med min vagn precis över vägen från mitt hus...

Inga kommentarer: