fredag, november 24, 2006

a few minutes on friday

Idag är det fredag...

det regnar...

jag har fått 2 mail idag.
det ena sa att jag ska göra en tenta nästa vecka

det andra sa att jag inte lämnat in papper jag borde lämnat in, och ska omdelbart göra det



jag har ont i min fot...

min fredagsmiddag bestod av fläskpannkaka, någon må se det som lyxigaste man kan äta.

jag drack mjölk.

kvällen spenderas tidvis mellan tvättstugan och den mycket mörka lägenheten.

det ser mörkt ut hos mina vänner i grannhuset...

de är nog inte hemma

nästan ingen annan är hemma ensam idag, för det är inte många vid sina datorer.



de som är där, svarar inte när man skriver till dem.


det regnar...


jag behöver gå till skolan, och hämta en jättetung väska


...


jag vill ha fler röda prickar på min världskarta...

om jag stänger av min dator, blir det kolsvart i min lägenhet

men varför ska jag ha den på?

...

Inga kommentarer: