tisdag, november 28, 2006

tentavecka

Dag: tisdag

Tenta den här veckan, inte bra inte bra... sååå mycket att läsa och sååå mycket att sammanställa och ordbajsa ut på 6st A4 sidor. Men men, skam den som ger sig. Siktar på att bli klar till på fredag, så jag kanske kan göra något roligt i helgen, istället för tenta.

för övrigt;

Sökes:

förslag på roande saker på enmanhand
besök
besöksinbjudningar
fest
praktikplatser för våren
utbildningar för nästkommande höst
jobb för nästkommande höst
resekamrater med tillhörande resmål för sommaren

Finnes:

hemmabio
äventyrskompanjon
Damm
Fussballturneringar
TVspel
övernattningsmöjligheter
nära till pizzeria
socialt umgänge
balkong, med utsikt över... gräs, asfalt och betong... å skog


----- --------- ---------- - ----------- ---

tänkte springa idag, kom ungefär en kilometer, sen sa min fot ifrån. attans. får se när den orkar läka så jag kan springa igen, det här sätter lite käppar i hjulen för min wanna be nyttig stil... (som jag iofs inte är så jäkla bra på)

-- jaja, återgår väl till tentaplugget igen då, suck

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då är vi två som har tentavecka, min tenta råkar bara vara imorgon...

Anonym sa...

på sökes har jag några fix åt dig faktiskt. roande sak du kan göra på enmanhand.... erm, vet du inte det så vet jag inte vad ska göra med dig, blink blink. ;D besökinbjudning: kom till mig! vi går på liseberg och tittar på alla ljusen.! fest: samma, fast med öl efteråt också. resekamrat: vi åker till irland, folk vill ju med om folk har pengar.....alltid det som verkar va problemet tyvär. eller om du är sugen på roskilde så ska jag dit på festivalen. =)