söndag, mars 18, 2007

23 vårar

jaha, så då blev man än ett år äldre då... tog steget upp i 23års åldern i torsdags.

Tänker inte skriva en lista på vad jag fått, eller hur det är...
för hittils har jag inte fått nått... å den enda känsla som var lite annorlunda var att jag har lite mer ont i halsen nu.

höjdpunkten på födelsedagen var när jag tog mig friheten att köpa en pizza på en torsdag, å såg på en film. Visst, 23 är väl ingen speciell ålder, men det hade nog varit lite trevligare om man fick göra nått annat än vara datasupport och sitta själv med en pizza på sin födelsedag... men men, fick ju tårta när jag hälsade på Jenny å Andreas igår iaf. vilket för oss in på....

St. Patrick's Day!

Som vi firade i Filipstad. (yaay)

Deras kårhus är mycker bättre än vårat kårhus... egentligen inte till mysighet och utbud... men till att det finns fler engagerade människor än 1-2st och en vilja att driva det hela.... Jag är trött på Karlskoga.

I vilket fall var vi sedvanligt klädda i grönt, och drack Irländsk öl hela kvällen mumma!



(gaah, orka vrida rätt bilden)



Idag är jag müchet bakis

Inga kommentarer: