fredag, maj 11, 2007

Hmm... känns fel

Din vuxenpoäng är: 10


Din ålder borde vara 19 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

Hörru! det är dags att växa upp någon gång. Kanske dags att flytta ihop med pojkvännen (WHAT jag skrev att jag var kille!) eller skaffa bil? försök iallafall att ge ett litet vuxnare intryck.

Tips på saker att göra för att få mer poäng
  • Köpa bil.
  • Köpa hus.
  • Åka till Kina (Jag är påväg till Italien...)
  • Anordna vinprovning för dina vänner. (done that! men fanns det med på frågorna?)
  • Börja dricka Gourmetkaffe. (är det inte vuxnare att INTE dricka blaskkaffe?)
  • Skaffa barn
  • Fixa dig ett riktigt jobb. (been there, done that)
  • Gift dig
  • Fixa ett ICA-kort, det är smidigt och du spar pengar. (Har iofs MedMerakortet)


Dåligt test... fick inte något utrymme för kommunaktiv, starta eget företagpoäng, ekonomiansvarig i föreningar eller nått....

fast, jag känner mig mer nöjd med det här resultatet än vad jag skulle känna mig med malins resultat :P (inget ont om dig malin, inte alls)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag blev 21,2 år när jag gjorde det där testet. Så jag är inte så mogen som jag verkar. ;) Å tänk dig att allt som har med tävlingsschlager att göra är som typ... hockey-VM för mig. Det är därför jag bryr mig. Heja Sverige! Kramis

Jan sa...

Den tyckte att jag skulle vara 18,3 år.

=( =( =(