söndag, maj 06, 2007

Hollywood

Karlskoga har aldrig anat att så många kändisar funnits i dess närhet.

Men igår var det dags för oss celebriteter att visa oss bland de vanliga dödliga, och vilken succe må jag säga.


Minglandes med en stor flaska rom stötte man på Han Solo, Lee Loo, Cruella deVille, Sandy, Danny och många där till...

Själv befann jag mitt i en kapten, mest känd som Jack Sparrow, Captain Jack Sparrow.
och inte kunde man ana att lite smink och ett par alldeles för utnötta boots skulle ha en sån påverkan på ungdomen i Karlskoga.


Aldrig har så många kommit fram och velat bli fotograferade med mig... några snackade till och med på engelska med mig, var jag verkligen såååå lik?

Kvällen som kom att få betyg 9.8 av 10 möjliga (vet inte vad vi skulle gjort för att uppnå 10.. men man ska aldrig vara nöjd så det blir bara 9.8) innehöll mycket rom, mycket "Yargh"ande och "Ya-Ho"ande, en drös samtal med totala främlingar, några påflugna flickor (ja jag vet.. jag är oemotståndlig) och minst en örfil i sann Jack Sparrow anda... "I probably deserved that" ehm...

Foto Johan Sjöström... Fler bilder och historier finnes i Sonias Blogg


4 kommentarer:

Anonym sa...

Fan, va snygg du är David! :) Låter som en lyckad utekväll! Läs gärna min blogg om min utekväll igår å diskussionen om vilken Hollywoodkändis jag tycker är snyggast å känn dig träffad! Kram kram!

Anonym sa...

snyggo! and very much lik.. :) Angelica fick lika bra respons när hon var utklädd till Jack Sparrow. :) Han drar till sig sånt.
"This is the day you will remember as the day you always kept Captain Jack Sparrow!"

Anonym sa...

haha, den här festen lever jag på länge!!!

Anonym sa...

behovet for at se:)