tisdag, februari 13, 2007

the day of Tino, the whale

Årets sämsta högtid nalkas och inte har jag gjort några planer på hur man ska slippa undan den...

kommer till och med känna mig manad att gå ned till Allahjärtansdag fikat i kårhuset... å mest känna mig ensam...

sen blir det väl antagligen lite TVspel i min ensamhet ... har jag tur så kanske jag hittar en matlåda att värma.

högtider som är till för att glädja specifika personer borde avskaffas... så som mors dag, fars dag, alla hjärtans dag och maria bebådelse dag..... eller va säger jag, det där sista är ju våffeldagen, den ska inte bort! :P



Äh... blöh!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hur blir det med semmeldagen då? får den vara kvar?

Anonym sa...

Halleluja! Jag håller med precis. Hur ska man undvika dagjäveln? Kram.

D.Skoog sa...

Ja, även om det är "fettis"dagen (OBS, ordvits) så känns det som de lyckliga smala får vara med också :P