onsdag, februari 07, 2007

Samefika

Idag hade vi minsann Samefika nere i kårkåken... det var gott, tyckte de andra...

Själv har jag uppenbara traumatiska minnen till smaken av pepparrot.. så jag njöt inte alls av renklämmorna som vi gjort...

Å ett tips, om man ska äta Kaffeost.. så går det nog inte bra med vilken ost som helst.. den vi använde blev jätteslemmig... och det kändes fel.

Dagens antiklimax: köpte ett nytt surroundsystem på rea... och så är Subwoofern paj! hata hata hata... det blev så mycket trevligare i min lägenhet när man tog bort de giganstiska högtalarna jag hade förut, och ersatte dem med en liten sub och en blomma... fast suben ska ju funka helst! hata

annars har jag en massa ont i min handled, utan anledning....
det enda jag kan komma på är att jag spelat en massa mer gitarr än jag brukar.. å lite mer våldsamt än jag brukar... ont gör det iaf

Inga kommentarer: