måndag, februari 26, 2007

Inget kartgluttande

men väl en hejdundrans fest =)

Jannica kom inte på besök under helgen som planerat, så hann inte bli något planerande inför sommarens tågluff som det var tänkt. Men men, det blir av nu till helgen istället å det är väl inte fy skam det inte!

Hade Jan å Katrin på besök under lördagen, mycket angenämt att ha så trevligt besök måste jag säga. Det fick mig att längta lite mer till flyttandet härifrån, på ett sätt... man känner att man vet inte om man vågar bjuda hit sina vänner, för man vet att karlskoga i sig inte är så hett direkt. fast å andra sidan så hoppas jag att mitt sällskap är tillräkligt nog för att få nån att åka hit =)

Fest blev det i vilket fall, under förmiddagen var jag JÄTTEsugen på fest, sen åt jag å hamnade i ett utdraget omotiverat paltkoma och trodde att det aldrig skulle gå över... men med rätt mängd öl och rätt musik (i detta fallet, Tommy tvättbjörn och Höger å Vänster) så styrde det allt upp sig det med.

Fick till å med dansa lite bugg på Statt till Torgny Melins en sväng.. även om vi lämnade det dansgolvet lite väl snabbt tyvärr =(

Fast, det kompenserades av att vi dansade jättemycket på andra dansgolvet istället... och en egentligen för stor mängd av lite väl vågade danser med manliga bekanta för mitt eget bästa ägde nog rum.. men men, det var väl ändå inte så många karlskogabrudar som var intresserade av mig ändå :P

--

Nu har man bara en lagom jobbig vecka framför sig innan nästa höjdpunkt kommer med en europakarta och finbesök från sthlm =)

Planerar att starta en resedagbok inför och under vår stundande tågluff också, bara säga till den som är intresserad av lite avundsjuksläsning, hehe :P

nu... ska jag nog lägga mig på soffan ett tag

Under och in / David

Inga kommentarer: