måndag, februari 05, 2007

Måndag

I lördags var jag och tittade på det här
vilket var väldigt trevligt och Färjestad vann med 8-2 mot Luleå.
Sen åkte vi till Edsvalla där jag åt hemlagad pizza och umgicks med mina föräldrar, bröder och min brors 2 barn tills klockan blev natten...
Då begav jag mig till Karlstad och tog mig modet till att sova hos det här

och det gick ju faktiskt bra... även om jag var lite rädd.

Vi avverkade filmen "Robotar" innan sömnen skulle få sin plats, detta medförde dock att jag låg å drömde mycket skumma saker om reservdelar och uppgraderingar till mig och mina robotvänner halva natten.

Idag är det måndag, och det jag har lärt mig idag är att skobutiken i centrum har en liten ask där de förvarar kvarglömda handskar. Jag har även kommit till insikt med att det finns klart bättre sätt att dela upp en ananas än att låta mig göra det.

Over and out without going out and over the balkongräcke... // Mannen som kunde tala i telefoner

Inga kommentarer: