fredag, februari 16, 2007

idelöshet inom rubrikområdet

Denna vecka har jag skapat mitt första klart bestående konstverk



Denna stjärna sitter numera på undersidan av jennies arm... fråga mig inte hur hon tänkte då, för det har jag ingen aning om.... själv skulle jag tveka enormt innan jag tatuerade in nånting som jag har gjort... för ärligt.. jag är inte direkt bra på det där med att teckna.

Kändes lite knasigt att göra något som någon annan kommer ha på sin kropp resten av livet...

ok, nu insåg jag att ni kommer fråga, så då får jag förklara anledningen också. Hon har tatuterat in en stjärna från några som betytt/betyder mycket för henne, och en annan fick äran att vara med =)

och ja... jag har nog ändå lyckats lite med att få den att symbolisera mig, i nuläget. hade en med skägg också, men den är lite plöttrigare, och hon kan ju alltid lägga till det i efterhand om hon vill ha det.

--

Annars har det inte hänt så mycket, det enda jag visade min kärlek för i onsdag var en kebabsallad, en öl och en film. mycket annat var det inte som ville umgås med mig.

Och så blir det enligt planen en lugn helg den här helgen.. ska bli skönt, har antingen varit bortrest eller ute på krogen allt för många helger i rad nu. och så blir det bra med lite kontrast till nästa helg då Jannica kommer å vi ska ha en helkväll införsjunkna i en europakarta och några öl. det ska bli skoj!

Över och ut / David

Inga kommentarer: