torsdag, augusti 17, 2006

Saknad!

Varning -stötande material i form av bilder må förekomma... ursäktar för min dåliga smak att inte skyla min överkropp....


jaha... då var det roliga över.


Idag tog jag beslutet att mina flätor var mer risiga än stiliga och de har just fått lämna min skalp för den här gången.. stor sorg förekommer just nu i min lägenhet.

för 2½ månad sen började jag se ut såhär, som ni ser till höger --->

efter lösgörningen av mina kära flätor såg jag först ut som nån sorts pudelversion av dreads...



















När jag började borsta bort allt det döda håret, försvann dreadslooken och en renodlad pudelrockarfrilla började arta sig...



















och efter den oerhört härliga dushen med en borste och mycket schampo till hands antog jag mitt "vanliga" gamla dräggiga utseende...



















Nu är det bara att ta sig (och jennie) tid att slänga i nya.. för såhär kan jag ju inte gå omkring.

Inga kommentarer: