tisdag, augusti 01, 2006

Tvättdag

-08:27-

Upp tidigt som satan för att få lite rena trasor att ha på sig...

När jag rensade mina kläder från ting som INTE ska med i tvätten har jag hittils funnit:

6st enkronor
1st tiokrona
1st "The Sounds" pin
1st Blodgivarpin
1st Hårband
1st Plåster (obrukat)
samt 1 kontokortskvitto daterat 2/7 - 01:36 som det står KÖP SEK och en allt för stor summa pengar på.... det är från Statt i Kga... suck

-----------------

23:01

Nu har jag just varit ute och vandrat 6006 steg i lagom rask takt med Rasmus.

-----

Tidigare:

När tvättandet var färdigt greppade jag alla DVband jag kunde hitta och begav mig mot skolan. Planen var att redigera det material vi filmade under fjolårets kräftskiva, kan ju vara bra att göra det innan årets skiva lixom =)

Ringer dit Johan eftersom jag visste att han inte hade något för sig.

Efter att ha suttit i 30min indrunknad i det som filmats under lumpen (det var det bandet jag letade på först... måste verkligen lära mig att skriva på bandhelvetena vad som är på dom) gick jag vidare band för band letandes efter kräftskivan...

När jag och johan suttit i 45min kanske och gått igenom nästan alla band hittar vi ett med kräftskivematerial på. tittar en stund för att förklara för johan hur trevligt det var... och tillslut inser jag att det var inte alls fjolårets kräftskiva... utan förfjols.. SUCK.

back to square 1

Går igenom de resterande banden och hittar inget som liknar kräftskiva, dock finner vi mycket intressant material;

-Projekt P bandet från studenttiden på SÄg
-Jackass wannabe material på mig och Karhunen cyklandes ner i en älv med ett yttepytte litet hopp.
-Roadtripbandet från tysklandstouren förra sommaren med Gane och Chrille
-Bandet med Tromben på, och den mycket trevliga grillkvällen vi hade då, insåg att jag aldrig kollat på det förut
-Lite material från Jennys 18års fest... det var ett tag sen det kan ni ge er på.

och en hel del annat smaskigt och mindre smaskigt

--

När jag sedan kommer hem hittar jag direkt 2 till band, som även visar sig vara rätt band när jag cyklar tillbaka till skolan upp till redigeringssalen och startat upp allt igen.

suck... frågan är om jag kommer hinna med att redigera allt till nästa helg.. man ska ju tydligen jobba också... suck

öh! varför kommenterar ni inte för förresten... titta på den lilla texten här nedanför =) (ja, jag behöver bekräftelse för att känna mig nöjd här i livet) :P

2 kommentarer:

Jan sa...

...du har ju i alla fall en fungerande tvättmaskin... =)

D.Skoog sa...

tre faktiskt :P