fredag, augusti 31, 2007

ostrategisk

Det var nog inte så smart det där med att gå ut hårt de 2 första dagarna av nollningen... eftersom jag var sjuk förra veckan... för nu... ligger jag här i min säng igen, med noll i energi, sporadisk yrsel och nått sorts lock för öronen, precis som förra veckan... DYNGA! jag som vill va med å ha kul... men det känns inte som det är så smart att försöka ha kul, när kroppen knappt orkar gå upp för en backe utan att jag ska bli helt slut, å måste lägga sig ner då å då för att det snurrar till typ....

Annars har nollningen hittils varit rikigt skojj, träffat massa folk som är jättetrevlia och det känns som man hamnat i ett gäng med mer eller mindre precis samma intresse. Den stora frågan är bara hur man ska lyckas få råd med både en ny kamera, en MacBook å typ ett övrigt liv. kommer bli tajt, eller rättare sagt omöjligt om jag inte hittar en alternativ inkomst. En virkad mössa någon?

har inga bilder alls att lägga upp tror jag.. eftersom kameran är pajj.. men jag kan nog länka lite till en klassakamrats sen när han lagt upp dem nånstans

Nu, ska jag nog återgå till sängen, grabba tag i mitt saftglas å se en film, eller spela något som inte kräver så mycket aktivitet... SUCK

Inga kommentarer: